Waarschijnlijk wel. Je moet in elk geval voldoendes hebben gehaald. Tot kort geleden waren de resultaten van de generieke vakken nog 2 jaar geldig na diplomeren. Onlangs is dat veranderd en bepaalt de examencommissie wanneer wel en niet een vrijstelling gegeven wordt voor de generieke vakken. Maar er zal eerder soepeler dan strenger mee worden omgegaan door scholen.
Wat je dus moet doen is bij de examencommissie een vrijstelling aanvragen voor de examens die je bij niveau 2 al hebt gehaald. Je studieloopbaanbegeleider kan je daarbij helpen. Het hangt dus een beetje van de school af, maar waarschijnlijk hoef je de examens niet opnieuw te doen.