Leuke voorpagina voor een portfolio?

Beetje rare vraag, maar ik weet niets leuks om voor op mijn portfolio te doen. Ik doe een SPW4 opleiding...
Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.5K

Het beste antwoord

neem een foto van jezelf en pimp m via onderstaande link

ook in publisher zijn aardige voorbeelden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er een aantal leuke sites mee gevonden! bedankt!

Andere antwoorden (5)

laat hem blanco, wedden dat iedereen nieuwsgierig is wat er in zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt verschillende opties:

humor - dus een leuke cartoon erop, of een woordgrapje.
zakelijk - strak, niet te veel poespas.
fris - fris kleurgebruik.

kan er nog wel een paar opnoemen, het is net wat jij vind dat bij jou past. ben jij iemand die graag zakelijk wil overkomen kies je daarvoor. ben je iemand die wel houd van een grapje gooi je er wat humor in.

dus denk bij je zelf na hoe wil ik overkomen naar degene die het leest. en vanuit daar bepaal je hoe je je portfolio gaat vormgeven

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaats een afbeelding op de voorkant die iets voor je betekent of bij je past.
Ik begeleid stagiaires van SPW en SPH opleidingen. Een afbeelding op de voorkant ziet er verzorgd uit. Ook nodigt het uit tot een gesprek. Eigenlijk is alles goed als het maar iets toevoegt, dus een stukje van jouw persoonlijkheid laat zien.

Een stagiaire had bijvoorbeeld een afbeelding van een steen op de voorkant van haar portfolio. Het was iemand die stenen verzamelde. De steen op de voorkant had een bijzondere betekenis voor haar. Als iemand kan uitleggen waarom juist die afbeelding gekozen is en de afbeelding geeft een stukje meerwaarde aan de portfolio dan is het een goed gekozen afbeelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb toevallig ooit toepasselijke plaatjes voor mijn zus verzameld die deed verpleegkunde, misschien kun je je email aan mij berichten of je msn dan stuur ik ze door.
13 jaar geleden
Iets wat iets over jou zegt. Afbeeldingen van dingen die belangrijk voor je zijn, foto's die laten zien hoe/wie jij bent of leuke teksten die wat over jou zeggen.
Ik heb wel eens Loesje teksten gebruikt waarvan ik vond dat ze echt op mij sloegen.
Op mijn laatste portfolio heb ik 4 foto's gezet. 2 van bands waar ik fan van ben en 2 van mij samen met goede vriendinnen. Ook op dat festival genomen.
Die 4 foto's.. dat was ik. Festivals en concerten vind ik geweldig en ik vond het heel leuk om op deze manier mezelf te laten zien aan de docent waar ik mn portfolio gesprek mee had. Een docent ziet je toch alleen in de klas in school-sfeer en dit was echt iets anders dan school.
Tijdens HET eindgesprek mocht ik eerst vertellen wat de voorkant over mij zei.. ideaal! Toen ik eenmaal aan het vertellen was werden mn zenuwen minder en kon ik verder met de rest van het gesprek. Het stelde me op mn gemak.
Dus ik weet niet of je ook met je portfolio in gesprek met met een docent, maar denk er aan dat je dan ook iets over je voorkant kan vertellen en dat dit helpt als je zenuwachtig bent :)