krijg je voor de opleiding 'Grafisch ontwerper' studiefinanciering?

ik ben bijna klaar met mijn school en wil daar na een opleiding grafisch ontwerpen gaan doen nu vroeg ik me af of ik studiefinanciering voor die op leiding krijg?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoogst waarschijnlijk wel, je moet dan wel 18 zijn, niveau maakt niet uit... Je krijgt als het goed is voor 10 jaar studiefinanciering, als je een opleiding hebt gehaald binnen het aantal jaar +1 dacht ik, dan word dit geld omgezet in een gift. Doe je er langer over? Dan blijft het een lening en moet je het terugbetalen.

Wanneer dit een HBO opleiding is (en dat is deze opleiding volgens mij) dan zal je zeker recht hebben op studiefinanciering!

Mijn schoonzoon heeft deze opleiding gevolgd in Boxtel. Dit was toen op MBO niveau. Hij kreeg studiefinanciering vanaf zijn 18 jaar.

Ik denk dat het criterium is of de opleiding erkend is en 18 jaar (afhankelijk ook van nivo opleiding) Als je hieraan voldoet krijg je in het begin in elk geval studiefinanciering.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100