tot je erbij neer valt, je zal dan wel op een volwassenen opleiding komen. ipv een reguliere opleiding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe tot elke leeftijd. Je krijgt natuurlijk geen studiebeurs meer als volwassene.
Omdat veel volwassenen overdag werken, zijn er ook opleidinfgen die vooral ind e avonduren gegeven worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tot elke leeftijd. Voor sommige kan natuurlijk om een bepaalde voor opleiding of kennis worden vereist.

Je hebt pas recht op een studiebeurs als je een volledige opleiding volgt en er naast niet werkt. Zolang je niet meer verdiend dan 13.215,83 euro (bruto)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is niet leeftijd geboden om te studeren.
echter heb je wel maar tot je 30e recht op studiefinanciering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bezig met een HBo opleiding, ben 32 en krijgt bijna helft terug van belasting. Je kan ook via verschillende stichtingen renteloos financiering aanvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet gebonden aan leeftijd.
De meeste scholen zullen wel kijken of de opleiding haalbaar is (gezien voorgeschiedenis/vooropleiding) en sommige scholen zullen misschien met een advies komen.
Het is verbluffend om te zien hoe dikwijls het voorkomt dat mensen tot op (zeer) hoge leeftijd nog ambities tonen voor een carriere.
Ik ben zelf opleider en vind het telkens weer superlastig,. Je weet al dat iemand het in zich heeft , misschien wel meer dan de jonkies..en tegelijk weet je dat het nooit meer zal komen van een loopbaan die past bij de kwaliteiten.
Ik heb tot nu toe altijd eerlijk gezegd hoe ik het zag en veel aspirant studenten trokken zich daarna terug. Maar een fijn gevoel? Nee..