Dat ligt er heel erg aan voor welk vak het bedoeld is. Op youtube heb je namelijk wel kanalen zoals wiskundeacademie en nederlandsacademie, waar het een en ander wordt uitgelegd. Maar dat zijn geen kanalen die jou persoonlijke begleiding kunnen geven
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ deze filmpjes geven wel een hele goede uitleg van de stof. Ook exacte vakken. Ik vind dit een zeer zinvolle tip.
tinus1969
5 jaar geleden
Gratis bestaat niet -iemand moet er voor betalen. Meestal zijn dat adverteerders, maar dat gaat niet met huiswerkbegeleiding.