Ik begrijp uit je vraag dat je een bijbaan zoekt in Nederland (of België) voor een Engelstalige vriendin.

Je kan daarvoor in vacatures en op vacaturesites op zoek gaan naar termen als "native speaker", "Engels als moedertaal" en "vloeiend Engels". Op veel vacaturesites is het mogelijk om zelf zoektermen aan te geven.

Ook kan je haar helpen bij het inschrijven bij uitzendbureaus. Daarbij kan je aangeven wat haar kwaliteiten zijn. N.B.: Ze zal wel zelf het grootse deel van de inschrijving moeten verzorgen en hierbij natuurlijk aanwezig zijn!

Toegevoegd na 46 minuten:
Callcenters zijn vaak op zoek naar native speakers in allerlei talen. Werk in een callcenter is een eenvoudige bijbaan.
Antoni