waar kan ik cijfers vinden over kerkbezoek in de 20e eeuw van het CBS?

het moeten cijfers zijn vh CBS of CPB, hier heb ik er al zelf een gevonden: http://statline.cbs.nl/Statweb/publication/?DM=SLNL&PA=37944&D1=0-5&D2=31-48&HDR=T&STB=G1&CHARTTYPE=1&VW=T

in de titel staat vanaf 1849 maar begint pas vanaf 2000? weet iemand waar de eerdere cijfers zijn gebleven of waar ik die kan vinden?

5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt het zelf dus al gevonden, maar weet niet hoe je de selectie aanpast. Dat gaat als volgt:
- klik rechtsboven op Pas selectie aan
- kies voor de tab met de Perioden
- klik op Groepen van perioden
- vink ze allemaal aan
- klik rechtsboven op Toon gegevens.
Nu staat 1849 als eerste jaar en 2017 als laatste.
Amadea