Welk traject moet je volgen om game designer of digitaal rechercheur te worden vanuit het vmbo-kader?

Mijn dochter is net over naar de 4e van het vmbo-kader op het wellantcollege en ze wil game disigner of digitaal rechercheur worden welk vervolg opleiding kan zei doen. Ik weet dat het vanuit het vmbo-kader onmogelijk is om gelijk hbo te doen. Via welke weg kan zij toch haar dromen vervullen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Een baan als gamedesigner is niet voor veel mensen weggelegd. Digitaal rechercheur worden, bij de afdeling cybercrime van de politie, is makkelijker te bereiken.

De weg: de algemene politie opleiding. Intern solliciteren op de functie. Cybercrime bestrijding is erg in ontwikkeling en het aantal plekken op deze afdelingen zal in de toekomst enorm gaan groeien.
AlphaLimaSierra