Waar staan de loontabellen in de CAO van NBBU voor uitzendkrachten?

Ik zie ze nergens staan....
hier de CAO.. https://www.nbbu.nl/app/uploads/2017/01/NBBU_CAO_Uitzendkrachten_2018.pdf

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Die kunnen niet vermeld worden omdat wat je gaat verdienen afhangt van de CAO die het bedrijf heeft waar jij als uitzendkracht werkt.
Je salaris hangt af van je opleiding en werkervaring. Als uitzendkracht behoor je vanaf de eerste werkdag net zo veel te verdienen als het vaste personeel met dezelfde functie in het bedrijf dat jou inleent.
Amadea