Hoe kan ik aan schoolboeken komen om vwo zelfstudie te doen?

Ik kan nergens een site vinden waar ik zonder school in te voeren schoolboeken kan kopen.

10 maanden geleden
in: Cursussen
1.2K
ronron1212
10 maanden geleden
http://www.onlinestudieboekenbestellen.nl/schoolboeken/
HannekeJanssen
10 maanden geleden
Elke school gebruikt andere boeken, dus je zult moeten kijken bij een school om te zien welk boeken daar worden gebruikt. Of vraag iemand die op een school zit om haar/zijn boekenlijst.

Geef als eerste antwoord