Ik ben op zoek naar een zaterdagbaantje. Kan ik mijn sollicitatie's (open) het beste verzenden via mail, telefoon of per brief(post)???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen van de drie! Ga even langs bij de organisatie waar je aan de slag wilt! Presenteer je daar persoonlijk als een enthousiaste (mogelijk) nieuwe collega! Dat werkt beter....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In eerste instantie zeg ik per post. Tikkie ouderwets maar je weet zeker dat het aankomt en je mag er vanuit gaan dat de envelop dan ook wel even wordt open gemaakt.

Anderzijds kan per mail natuurlijk ook aangezien alles via computers gebeurd.

Toch zou ik post aanbevelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou 1 open-sollicitatiebrief schrijven en die zowel met de mail als gewone briefpost verzenden. Telefoneren kan ook, maar is misschien wel een beetje opdringerig.