Heeft iemand een soort planning die ervoor zorgt dat je zoveel mogelijk tijd overhoud?

Een aanpak hoe je het beste je tijd kan investeren.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Harder naar school fietsen. Spaart ook sportschooltijd.
In de gewonnen tijd kun je je huiswerk maken.

Antwoorden (1)

Als je onderweg bent;
-ken en herken de omgeving en neem shortcuts hiermee bespaar je tijd, je weet bijvoorbeeld dan waar het verkeer altijd vast staat, een eventuele andere route bij ongelukken, verkeerslichten en verkeerswerkzaamheden.

op werk/school;
-ruim alvast wat op
Stel je bent 16 uur vrij, ruim alvast om 15:55 bijvoorbeeld overige pennen, potloden of rekenmachine op door ze in de tas te doen zodat je snel kan overige boeken etc kan inpakken om 16 uur en weg kan gaan.

Plan dingen zoals wanneer doe ik wat en hoeveel tijd ga ik er aan besteden zodat je zeker weten genoeg tijd over hebt voor andere dingen. Plan sommige dingen wat te ruim zodat de hoeveelheid tijd dat je er aan besteed vaak meevalt en dat je zo ook wat tijd overhoud of eerder weer aan iets kan beginnen.