als je wil spelen in een bekende musical, hoe pak je dat aan?

bijv. Droomvlucht ( en ook graag hoe de efteling aan zijn acteurs/actrices komt ) of hoe overleef ik.. de musical

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Auditie doen bij een casting bureau lijkt me de aangewezen weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. De dame in kwestie bedekt zeer decent haar rijzende schoonheden en geeft geen aanstoot!
in veel plaatsen zijn er musicalklassen, hier leer je zingen, toneelspelen etc. je hebt er sowieso één in breda, deventer en amersfoort. Zo krijg je meer ervaring. weet niet hoe oud je bijvoorbeeld bent?