Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel euro kan ik vragen voor het geven van wiskunde bijles?

Ik ben 18 jaar. Ik heb op wiskunde B een 9,6 gehaald op mijn eindexamen vwo. Verder heb ik ervaring met bijles geven. Mensen vonden altijd wel dat ik goed kon uitleggen. Mijn docent zei ook dat ik daar een talent voor had. Vorig jaar verdiende ik 4 euro per uur wat ik nu wel heel erg weinig vind want zoveel verdien je ook voor vakken vullen... Ik bereid me altijd goed voor op bijles geven.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
781

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

9 euro per uur lijkt mij zeer redelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zit je omhoog, blut, heb je meerdere ‘leerlingen’? Daar gaat het eigenlijk om.
-ervaring
-goed uitleggen
-docent: talent
-eindcijfer 9,6
Deze punten tijdens de onderhandelingen vooral niet vergeten.

-Onderhandelen en ‘t laten afhangen van 1 euro is niet verstandig.

Vragen zou ik misschien €12 en tevreden zijn met €10, tenzij je erg omhoog zit. Tja dan ben je ook blij met €8 of €9 euro.

Succes Malou!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ga ergens tussen de eur 12.- en eur 15.- per uur zitten. Er is genoeg huishoudelijk personeel dat ook zo'n uurtarief vraagt en waarom zou je als bijlesgever minder moeten verdienen?

Vergeet niet dat je voor deze inkomsten aangifte voor de inkomstenbelasting dient te doen.
(Lees meer...)
Computoon
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Huishoudelijk personeel wordt financieel meer gewaardeerd dan
() oppas die eigenlijk onbetaalbaar is vanwege de verantwoordelijkheid en
() bijles-leraar so-wie-so; hier pas 18 jaar is; dat is het argument, de leeftijd en daarmee ervaring, al gaat dat zeker niet altijd op. Klopt. €15 vragen, waarom niet, je kunt alles vragen, betaald worden is een tweede.
Ben benieuwd, Malou, houd je ons op de hoogte?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding