Wat doe ik met overgebleven boeken?

In 2006 ben ik een eigen zaak begonnen als gewichtsconsulent, maar in 2008 ben ik hiermee gestopt ivm nieuwe wetgeving van zorgverzekeraars. In de tussen tijd heb ik een boek geschreven en hiervan een voorraad van in huis gehaald van een tiental boeken. Deze boeken heb ik nog steeds. Wie heeft een idee wat ik hier nog mee kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

-Toch een paar zelf houden, voor "later".
-Op een vrijmarkt gaan staan.
-Als bingo-prijsjes
-uitdelen in je familie.Die zullen er best trots op zijn dat je een boek hebt geschreven.
-Op Koopplein bij gratis (1 boek neerzetten, kun je verschillende mensen die reageren blij maken)
-Verdelen onder deelnemers van een forum over afvallen
-Plaatselijke kringloopwinkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je ervan af wilt.
Gewoon op marktplaats zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het proberen op Marktplaats, natuurlijk. Of anders een artikel in een plaatselijk (week-)blad laten schrijven en dan je boek promoten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet ze op Marktplaats of ga ermee naar een 2de hands boekenwinkel, wie weet beur je nog een paar centen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef ze cadeau aan mensen die jou bezoeken/consulteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef ze aan een boekenbeurs. Je krijgt er niets voor, maar misschien vinden ze een weg naar een geïnteresseerde lezer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet ze op www.boekwinkeltjes.nl
Prima site om boeken te kopen en te verkopen.