Als een zzp er zijn werk niet goed doet, en 3 keer de kans heeft gekregen om het te veranderen,

Als het werk na 3 keer reparatie nog niet goed is, heb ik het recht dan om het zelf te repareren en die uren en materiaal kosten van zijn factuur in te houden? Dit gaat om een betegelde badkamer. Dit zijn foto's strip is 2 cm te kort. Inwendige hoek zit vol voeg, hier moet sileconen kit in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen zwartwerker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die maken geen kans bij mij!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ondernemer, hoe weet je dat jouw klus in zijn administratie staat en hij er omzet- en inkomstenbelasting over betaalt?

Antwoorden (1)

Je moet hem net zo behandelen als elke andere aannemer of klussenbedrijf, een aangetekende brief sturen met hem de kans geven te repareren en er in zetten dat je het zelf gaat doen en de kosten in mindering gaat brengen. je moet jezelf indekken want hij is een eenmanszaak die ook gewoon een incassobureau op je af kan sturen.

Toegevoegd na 50 seconden:
Zet in die brief ook een tijd waarin je reactie wilt binnen een redelijk termijn.

Toegevoegd na 6 minuten:
Heb even een link gezocht voor wat extra informatie en tips hoe je het aan moet pakken.