Dat mag je vrij letterlijk interpreteren:

- Bij een geschreven bron verwijs je naar kennis, gegevens of beweringen die geschreven staan.

- Bij een ongeschreven bron is het vaak dat iemand je iets verteld heeft.

Het nadeel van ongeschreven bronnen is dat deze vaak niet meer te controleren zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je antwoord, nu kan ik weer verder. Dankjewel!!!
Ongeschreven bronnen zijn ook vaak afbeeldingen en filmpjes enz. Geschreven bronnen is inderdaad echt een tekst op papier
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
geschreven is letterlijke text en ongeschreven is een voorwerp of een foto ofz.