Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het perse nodig om de examenbundel van dat jaar te kopen?

Ik heb een examenbundel van 2014/2015 terwijl ik pas dit jaar, 2017/2018 examen doe.

Kan ik even goed de bundel van 2014/2015 gebruiken en slagen of is de stof heel veel veranderd?

Of is het verstandiger om voor de vakken gs, m en o, ec en Nederlands de examenbundels van 2017/2018 te kopen?
Op internet wordt gezegd dat de examens van deze vakken ieder jaar veranderd.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
11.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Oude examenbundels voldoen zeker. Examens veranderen natuurlijk, maar de bundels bieden nog steeds de basis waar elk examen globaal over gaat. Een bundel die slechts 3 jaar oud is kan geen kwaad.
Bovendien is het goed te weten dat die bundels een luxe zijn; slagen zonder is natuurlijk mogelijk en haalbaar. Vraag het voor de zekerheid na aan je leraren bij de desbetreffende vakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zijn vakken waarbij de examenonderwerpen regelmatig veranderen. Maar een bundel van enkele jaren terug is geen bezwaar.

Wat je dan wel kunt doen: van de examensite van de overheid de meest recente examens downloaden. De uitwerkingen staan er ook op en dat kost niets.

Toegevoegd na 2 uur:
In de bronsite vind je voor de verschillende soorten middelbaar onderwijs voor een flink aantal jaren het examenprogramma van dat jaar, het centrale eindexamen voor de verschillende vakken en de uitwerkingen.
(Lees meer...)
Computoon
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Plus voor tweede gedeelte.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding