Kent iemand engelstalige mbo opleidingen?

Weet iemand toevallig waar ik mbo's kan vinden met volledig engelstalige programma's? Ik werk op een internationale school waardoor we te maken hebben met leerlingen die geen Nederlands kunnen en dus naar een Engelstalige opleiding toe moeten maar deze zijn erg moeilijk te vinden voor het mbo

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn drie ROC's waarvan ik weet dat ze Engelstalige mbo-opleidingen geven: - Zadkine (Rotterdam): International business studies - ROC van Amsterdam (Amsterdam): marketing & communicatie, travel & hospitality - ROC Midden Nederland (Utrecht): international business studies - Nova College (Haarlem en omstreken ): junior accountmanager Vaak worden deze opleidingen al gecombineerd met een hbo-component. Oriënteer je goed. Een Engelstalige opleiding is erg leuk en waardevol (mijn beide kinderen doen/deden Engelstalig vwo) maar zeker in het begin ook pittig. Toegevoegd na 20 seconden: ik bedoelde dus vier i.p.v. drie

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100