Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kent iemand engelstalige mbo opleidingen?

Weet iemand toevallig waar ik mbo's kan vinden met volledig engelstalige programma's? Ik werk op een internationale school waardoor we te maken hebben met leerlingen die geen Nederlands kunnen en dus naar een Engelstalige opleiding toe moeten maar deze zijn erg moeilijk te vinden voor het mbo

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kijk hier even.Denk da je alle info hier kunt vinden https://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=hss&oq=engelstalige+mbo+opleidingen&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACAW_nlNL526NL526&q=engelstalige+mbo+opleidingen+in+nederland&gs_l=hp..1.0l3j0i22i30.0.0.0.8030...........0.k_hp-82HiHE

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Er zijn drie ROC's waarvan ik weet dat ze Engelstalige mbo-opleidingen geven:
- Zadkine (Rotterdam): International business studies
- ROC van Amsterdam (Amsterdam): marketing & communicatie, travel & hospitality
- ROC Midden Nederland (Utrecht): international business studies
- Nova College (Haarlem en omstreken ): junior accountmanager
Vaak worden deze opleidingen al gecombineerd met een hbo-component. Oriënteer je goed. Een Engelstalige opleiding is erg leuk en waardevol (mijn beide kinderen doen/deden Engelstalig vwo) maar zeker in het begin ook pittig.

Toegevoegd na 20 seconden:
ik bedoelde dus vier i.p.v. drie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing