Is een schooltas met 27 liter genoeg voor de middelbare school?

De schooltas van mijn dochter is kapot gegaan, ze zit in de 2e klas van VWO, maar ze hoeft niet weer zo'n grote tas als de vorige. Is een schooltas met 27 liter genoeg voor de middelbare school (VWO)?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
erotisi
7 jaar geleden
Ik mag hopen dat ze niet meer hoeft te tillen dan 27 kilo boeken, dus ik denk van wel

Het beste antwoord

Brugklassers maken de fout alles mee te nemen wat ze bezitten. Kijk welke vakken je hebt de volgende dag en neem uitsluitend mee wat je nodig hebt en je agenda, meer niet. Kwestie van voorbereiden en plannen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja, die is prima ik had zelf ook volgende mij een 27 liter tas anders zou je ook eventueel boeken in je kluis kunnen laten en elke pauze wisselen dan weet je sowieso dat je genoeg ruimte hebt dit doe ik zelf namelijk ook
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beste,

Zelf zit ik ook op VWO, allereerst had ik een cowboysbag die al snel te klein bleek te zijn (de rits is 2x kapot gegaan). Tegenwoordig gebruik ik een eastpak met één groot vak en een klein vakje voorop wat eigenlijk niet veel voorstelt. Ik heb wel voor de variant met een laptopvak gekozen omdat deze net iets ruimer is dan die zonder. Bij mij is het soms ook wel proppen…
Tip: die broodtrommel neemt zoveel ruimte in, als je je boterhammen in zakjes doet bespaar je veel ruimte.

Groetjess