Moet ik elk jaar lesgeld betalen of is dit eenmalig?

Ik ben eind juli 18 geworden en ik moet 1137 euro aan lesgeld betalen ik vroeg me af of dit elk jaar zo is mijn opleiding duurt 3 jaar dus of ik 3x rond de 1100 euro moet betalen of is het eenmalig?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (2)

Helaas, het lesgeld moet élk jaar betaald worden.

In jouw geval dus 3x (en als je blijft zitten nog vaker !)
Zoals hierboven al wordt aangegeven dien je je collegegeld elk jaar te voldoen. Veel scholen bieden wel de mogelijkheid om dit in termijnen te voldoen, bijvoorbeeld verspreid over 8 of 10 maanden. Op die manier hoef je niet het volledige bedrag in 1 keer over te maken. Het is niet vreemd als je niet zo even 1100 euro klaar hebt staan. Indien dit ook voor jou geldt, zou het betalen in termijnen een mogelijke oplossing kunnen zijn. Succes met je studie!