Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik het beste rustig blijven tijden een toets?

ik heb zo een duitse pw wat ik heel erg goed heb geleerd maar als ik het eenmaal moet maken dan vergeet ik alles please help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer te vertrouwen in jezelf. De stof heb je prima onder de knie, dus zo'n proefwerk stelt dan helemaal niet zoveel meer voor. Een peulenschil! Niks om je druk over te maken. Sterker nog, het is zelfs leuk. Even kunnen laten zien, hoe goed je de stof wel niet hebt geleerd.

Succes!
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Rustig adem, halen even een moment je proefwerk doornemen, in het duits tot 10 tellen, en met de opdracht beginnen die je meteen/zeker weet!

En de wereld vergaat niet bij 1 slecht proefwerk, je doet misschien een jaar langer over school maar dat kan ook een voordeel zijn ivm vervolgopleiding! En als je eenmaal fulltime aan het werk bent maakt dat jaar echt helemaal niks uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik adviseer mijn dochter altijd om bepaalde rijtjes die belangrijk zijn aan het begin van het proefwerk op te schrijven.
Probeer inderdaad zelfverzekerd daar te gaan zitten. Je kent het dus kom maar op!
En misschien kun je bij de rt'er of mentor vragen naar een cursus voor mensen met faalangst. Daar heb je vandaag niet veel aan, maar wel op lange termijn.
Succes dadelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding