Hoe weet ik dat bij welke taal niveau(A1,A2,B1,B2) hoort deze text?(zie foto)

Picture for question
7 jaar geleden
1.9K
Antoni
7 jaar geleden
Is dat niet (ook) afhankelijk van het niveau van de beoordeling van de gemaakte opdracht? In de brugklas (de eerste klas) van mijn middelbare school kreeg ik bijvoorbeeld altijd twee cijfers voor dezelfde opdracht(en): één (wat hoger) cijfer op havo-niveau en één (wat lager) cijfer op vwo-niveau. Had je bijvoorbeeld drie fouten gemaakt bij een bepaalde opdracht, dan kreeg je een 7 op havo-niveau en een 6 op vwo-niveau. De opdrachten hoorden dus tot beide niveaus.
Amadea
7 jaar geleden
Rechts bovenaan staat Module 3. Zegt dat wat over het niveau?

Antwoorden (1)

Volgens http://docplayer.nl/7031293-Inburgering-participatie-kleurrijker-taal-inburgering-en-participatie-overzicht-van-modules-en-prijzen.html wordt iemand door KansRijker van taalniveau A2 naar functioneel B1 gebracht.
Deze methode is ontwikkeld voor mensen die vanwege hun taalniveau moeilijk aan het werk komen. De technieken om werk te verkrijgen worden erin aangeleerd en de cursisten worden geholpen om op de juiste manier te denken en de taal die daarbij van belang is onder de knie te krijgen.
Amadea
7 jaar geleden
koraal19
7 jaar geleden
dat Module 3 zegt mij weinig, de tekst komt uit kleurrijker maar welken niveau? ik heb in hen website ook gezocht maar kun niet vinden
Amadea
7 jaar geleden
Er staat linksboven KansRijker en niet KleurRijker. Het niveau zit dus net boven A2.
Inekez1
7 jaar geleden
Er staat linksboven wel Kleurrijker. Maar zo heet de hele uitgeverij dus dat kan best bij alle pagina's linksboven staan. Ik kan nergens uit opmaken dat het hier om een deel uit KansRijker gaat, maar kan ook nergens uit opmaken dat het niet zo zou zijn. Gezien de moeilijkheidsgraad van de opdracht schat ik wel in dat het minstens A2 niveau is, en dus bij KansRijker zou horen.