Is mijn diploma een mbo niveau 1 of 2?

Hoi ik heb in 1999 mijn schooldiploma beginnend beroepsbeoefenaar levensmiddelentechnologie gehaald . Het is mijn hoogst genoten opleiding . Ik denk dat dit een mbo is van nu maar weet het niet zeker. Het was een 2 jarig opleiding na de vbo. Wie o wie kan mijn helpen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Niveau 2.

De structuur op het MBO is als volgt:
1 - assistentenopleiding (kwalificatie: assistent)
2 - basisberoepsopleiding (kwalificatie: beginnend beroepsbeoefenaar)
3 - vakopleiding (kwalificatie zelfstandig beroepsbeoefenaar)
4 - middenkaderopleiding (kwalificatie: kaderfunctionaris)