Moet je Maatschappijleer en CKV overdoen als je vrijwillig doubleert en het is vorig jaar afgesloten?

Hi allemaal,

Vorig jaar heb ik CKV met een goed en Maatschappijleer met een 7 afgerond. Ik ben ook gewoon over gegaan naar de 5e klas. Na paar weken heb ik besloten om terug naar 4VWO te gaan en mijn profiel te veranderen. Zou ik dan maatschappijleer en CKV over moeten doen..? Of is het dat die vakken zijn afgerond?

Groetjess

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Nee, als het goed is hoef je dan zowel maatschappijleer als CKV niet meer over doen omdat deze vakken al voldoende afgesloten zijn.

Toegevoegd na 32 seconden:
Over te doen*
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Haha klopt, ik las het bij sommige scholen van wel.. Gelukkig is dat bij mijn school niet zo