Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om binnen mijn horecabedrijf ook kleinschalige (ondersteunende) detailhandel te voeren?

In dit geval het verkoop van streekproducten, boeken, schilderijtjes en geschenken binnen een lunchroom. Ik vind enkel informatie over ondersteunende horeca, welke ondergeschikt is aan het hoofddoel van het bedrijf (bv. detailhandel). Alvast bedankt!

Toegevoegd na 18 minuten:
Ahum. DE verkoop van... :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
821
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik adviseer je om even langs de gemeente te gaan met je vraag. Ik heb het geprobeerd te vinden maar kan alleen vinden dat je voor het verkopen van gesloten flessen alcoholische drank een vergunning nodig bent.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als je een ondersteunde detailhandel wilt beginnen te voeren is het dat absolut mogelijk.
Men mag zo wat alles uitvoeren door kvk van men wilt alleen wat misschien wel verstandig is, om het kleinschalige ondersteunende onderdeel apart op te nemen zo als een apart bedrijf.
Zo kan het ondersteunend blijven voor het andere bedrijf anders worden de twee bedrijven als 1 gezien en dat kan veel meer geld gaat kosten voor die leuke bd-gasten.....

Ik hoop dat ik je zo geholpen heb..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat moet wel kunnen denk ik.
In veel hotels staat vaak in de buurt van de receptie een vitrinekast vol met spullen zoals souvenirs.
Ook zie je vaak kunstwerken aan de muur, die gewoon te koop zijn.
Veel succes en plezier met de verkoop ervan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding