Welke beroepen kun je uitoefenen als je "American Studies" gaat doen?

Als je American Studies hebt gestudeerd, welke beroepen kun je dan gaan uitoefenen?

Toegevoegd na 4 uur:
Het gaat om de Bachelor aan de RUG

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Het ligt echt aan het niveau waar op je "American Studies" doet. Als het op mbo niveau doet, dan stel je dit soort vragen en dan kun je op banen zoals American specialist bij internationale bedrijven vervullen.

Bij een studie op Bachor of Master niveau alle management (assistent) functie bij internationale bedrijven. Ik zie net deze studies alleen op Bachor en Master niveau aangeboden wordt, dus blijkbaar snap ik de vraag niet. Want Bacher en Master opleidingen leiden niet op voor beroepen. En dat is het eerste wat iemand te horen krijgt op een voorlichting bijeenkomst.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een studie leidt je niet op voor een beroep, maar wel in een richting. Iemand die natuurkunde gaat studeren, zal met alle waarschijnlijkheid financieel manager worden.
Daarom wilde ik weten welke kanten je uit kunt met een bachelor American Studies
Erna55
7 jaar geleden
Je zegt : " iemand die natuurkunde gaat studeren zal waarschijnlijk financieel manager worden " .
Ik dacht het niet.