Moet ik me opnieuw aanmelden voor mijn eindexamenjaar wanneer ik ben gezakt?

Ik ben gezakt voor mijn eindexamen. En nu is mijn vraag of ik mij opnieuw moet aanmelden voor het komende schooljaar. (Ik ga nog een keer mijn eindexamenjaar doen). Of dat dat automatisch gaat.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Het lijkt mij slimmer om dit even te vragen bij de administratie van jouw onderwijsinstelling.
Antoni
7 jaar geleden
Kan je geen herexamen doen?

Antwoorden (1)

Dit verschilt per school. Van een middelbare school mag er verwacht worden dat zij dat voor je regelen. Jij moet de dingen regelen, voorgaande aan het schooljaar, zoals jij dat hiervoor ook deed (zoals voor jou eerste jaar in het eindexamenjaar).