Hoe kan ik zo snel mogelijk goede cijfers op school? Ik wil HAVO halen maar ik doe VMBO. Heeft iemand tips voor mijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

leren, leren en concentreren, een aantal tips, -neem na 40 minuten huiswerk 10 minuten pauze -maak aantekeningen tijdens huiswerk en de les! -moeilijke dingen opzoeken op het internet (goeievraag.nl) -aantekeningen leren -aantekeningen doorsturen en die van anderen vragen -zorgen dat je bij moeilijke vakken ezelsbruggetjes bedenkt -als je iets niet snapt aan vrienden/ouders vragen tot je het snapt

Vooral inzet is belangrijk. Hier wat tips dij mij hebben geholpen: 1. luister speciale "alfa golven" muziek daardoor kom je tot rust, en het verbeterd ook de leerresultaten. 2. mindmaping is een goeie manier van samenvatten en aantekeningen maken (ik zet hier nog een linkje bij voor een mooie uitleg daarvan) 3. Laat je niet afleiden, alle apparaten weg, ga op een rustige stille plek leren. 4. als het even niet lukt, doe dan even wat ontspannends. 5. vraag om hulp! ik hoop dat het je helpt :)

Bronnen:
prezi.com (mindmaping)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100