Wat zijn leuke vacatures/beroepen als je op LBO/VMBO?MBO nivo wilt werken?

Op MBO nivo maar je geen diploma voor hoeft te hebben.
Geen zwaar werk moet het zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ervaring waardoor je op MBO niveau terecht zou kunnen, anders wordt dit zonder papiertje als bewijs dat je op dat niveau een opleiding hebt gevolgd erg moeilijk.

Antwoorden (5)

Dat is voor iedereen anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mensen die geen zwaar werk willen doen zou werken bij de administratie leuk kunnen zijn en je kunt ook in de media gaan werken. Althans sommige functies zoals schrijver van columns kun je doen met mbo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is moeilijk te bepalen zonder jou te kennen.

Kijk eens rond op:

www.vacaturebank.nl
www.uwv.nl
www.monsterboard.nl
www.fondsenwerving.nl
www.oneworld.nl

etc.

Legio van dit soort sites helemaal gevuld met vacatures.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werken bij een echte banketbakker lijkt me wel iets voor jou gezien je eerder gestelde vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tandartsassistente...

Je verdient wel een beetje minder dan een gediplomeerd tandartsassistente, maar je hebt er geen diploma voor nodig.
En het is ook absoluut niet zwaar! Als je een leuk team hebt kan het best leuk werk zijn.