als je naar een auditie gaat als acteur wat zien die mensen dan graag?

als je een auditie hebt voor een rol in een soap of film en dat je dan moet laten zien wat je kunt, wat willen die mensen dan zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het is net als bij solliciteren: de eerste indruk is het belangrijkste. Kom je overtuigend over? Heb je acteertalent, etc. Kijk naar onderstaande link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die mensen willen graag zien of jij goed genoeg bent als acteur, maar wat ze vooral willen zien is of jij *precies* diegene bent die zij zoeken voor de rol. Ben jij precies de persoon met het juiste uiterlijk, de juiste stem, et cetera? Ik zie audities altijd als een soort gok. Je probeert je best te doen, maar je weet nooit precies wat ze zoeken en het is maar de vraag of jij dat bent als persoon die auditie doet.

Verder is vooral een eerste indruk erg belangrijk, zoals met alles. Als je al een slordige eerste indruk maakt, waar dan ook, zul je altijd moeite hebben om dat beeld bij iemand aan te passen naar een realistisch beeld.