ik wil graag naar de HBO opleiding, sport, gezondheid en management alleen welke MBO opleiding moet je daar voor hebben gedaan?

Ik zit nu in havo 4 alleen ik ga niet over naar havo 5

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mbo sportmanagement zou een optie kunnen zijn.

Antwoorden (1)

Iedere MBO 4 opleiding is voldoende, er zijn geen specifieke vakken nodig. Havo is ook voldoende, misschien een optie Havo 4 een jaartje over te doen en zo door te stromen naar Havo 5?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik vind havo 4 nu best lastig, heb vakken pakket n&t. Dus ik denk dat ik volgend jaar ook niet over ga naar havo 5
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan kun je misschien beter voor het MBO kiezen, bespreek het met je ouders en je mentor.