Aan wat voor baantje moet ik denken als ik wil typen voor een bedrijf?

Ik heb straks na mijn examen enkele maanden vakantie. Natuurlijk ga je dan wat meer doen dan alleen vakantie vieren. Ik vroeg me af of iemand een idee had waar ik een baantje zou kunnen vinden waarbij ik kan typen, aangezien ik daar relatief goed in ben. Het maakt niet echt uit wat er getypt moet worden, administratief werk gewoon.

Op 10fastfingers haal ik rond de 130wpm. (beter dan 99.5x%)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je bij een callcenter werkt, moet je vaak ook veel en snel typen.(Informatie opzoeken, gesprek of afspraken vastleggen etc..). Daar zijn vaak vacatures/

Antwoorden (1)

Datatypist of data-entry medewerker.

Toegevoegd na 10 minuten:
Hieronder een vacature-overzicht op de algemene vacaturesite Nationale Vacaturebank, maar je kunt ook nog op andere kijken, zoals
www.monsterboard.nl, www.indeed.nl of www.werk.nl (vacaturesite van de UWV).

Ook kun je kijken op een website van een uitzendbureau dat bij jou in de buurt zit.

Of nog beter, loop eens bij een uitzendbureau binnen. Stel wel van tevoren even een cv op, en schrijf op wat je precies zoekt.