Met wat voor werk in de buurt van Amsterdam krijg je minimaal 50 euro fooi per week? (behalve horeca tenzij het horeca met kantooruren is)

Ik werk in de horeca en wil in de avonden en weekenden vrij, alleen vind ik mijn fooi zo relaxt! Wie weet een andere baan met goede fooi en normale werktijden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

op de taxi kun je ook fooi krijgen. als je goed je best doet en een gezellige chauffeur bent, dan kan dit ook aardig oplopen. werktijden zijn in overleg met de werkgever.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb helaas nog geen rijbewijs!
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
wat dacht je dan van de fietstaxi :) lekker toeristen rondrijden door de stad.
Probeer het eens op de rondvaartboten, heb je geen rijbewijs voor nodig.
je moet wel even een lap tekst uit je hoofd leren, maar dat is eenmalig.
Tijden in overleg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me inderdaad een goed idee! Dit ga ik uitzoeken! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel een zwemdiploma?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
.........en een diploma van een toeristenopleiding?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En een groot vaarbewijs met marcom en de laatste x dat ik op een rondvaart boot zat was het een computer die alles vertelde
Het Hilton hotel.