Wat doe je wanneer je nog maar een uur hebt om 4 hoofdstukken van economie te leren?

Het was te veel, dus ik had geen overzicht meer. Ik vond mezelf zielig en heb het dus erg uitgesteld.... Morgen ochtend vroeg heb ik me SE al. Wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bel iemand van school die vast wel een samenvatting heeft gemaakt, beloof hem of haar een enorme zak drop en vraag of de samenvatting gemaild kan worden. Dat beperkt in elk geval al de tekst die je moet lezen. En dan...nog een uurtje of 3 studeren, lekker gaan slapen en morgen maar zien wat ervan komt. (En hoop dat je je les geleerd hebt! Oeps, dat was de juf in mij...)

morgen spijbelen en op je gemakje doornemen, later inhalen.

Computer uitzetten en snel nog even alles langslezen.

goed doorlezen, overschrijven of typen werk ook heel goed. alleen ik weet niet of dat lukt in een uurtje. Toegevoegd na 16 seconden: maar als je een keertje wel tijd hebt, is het een hele goeie.

leer wat je dat moeilijk vindt om te leren!

Leer 1 hoofdstuk goed. De rest moet je nog maar herinneren van de lessen, en zo niet dan gok je een antwoord.

Dan toch maar een paar uurtjes later naar bed. En de belangrijkste dingen gewoon met de pen op papier zetten. Zeker weten dat je morgen dan nog wat onthouden hebt.

kerndingen op papier zetten en deze tot in de treuren herhalen, ook nog morgen op weg naar school, tot in de treuren! sta een uurtje eerder op en ga er voor! zorg wel dat je een goed ontbijt achter de kiezen hebt om goed te kunnen concentreren

Accepteren dat je een vette onvoldoende gaat krijgen?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100