Waar kan Ik Nederlandse leer-bronnen voor kinderen in het buitenland vinden?

Mijn kinderen en Ik zijn naar Engeland verhuist, en Ik zou willen dat mijn kinderen doorgaan met Nederlands leren.

Is het mogelijk om Nederlandse leerboeken van Nederlandse uitgevers te bestellen vanuit Engeland? (i.e. Malmberg of Noordhof)

Zijn er educatieve websites die Ik kan gebruiken die net zoveel leerstof bevatten als een tekstboek?

--
Niveau: 3e klas - HAVO

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het beste lijkt mij om naar de bibliotheek te gaan en daar navraag te doen.
die mensen gaan je met alleplezier helpen en doorverwijzen success hiermee☺

Antwoorden (1)

Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met de middelbare school [HAVO] waar je kinderen opzaten in Nederland.
Hier is kennis over welke boeken voor welk leerjaar gebruikt [kunnen] worden en ook bij welke uitgever ze te koop zijn.
[ Met een beetje geluk zijn ze wellicht nog tweedehands te kopen via de school. ]

Dit is, lijkt mij, de goede route om de juiste lesstof te bemachtigen. Succes