Hoe bespreek ik mijn salaris met werkgever?

Ik heb een fysieke beperking waardoor mijn salaris 70% wordt vergoed door de gemeente.

Ik werk nu in een proefperiode van twee maanden waarvan momenteel nog één maand.

Binnenkort zal ik dus snel mijn salaris bespreken met mijn werkgever. Daarom mijn vraag: hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Ik wil uiteraard de 70% als argument gebruiken.

8 maanden geleden
crispy
8 maanden geleden
Als je net bent begonnen dan heb je neem ik aan een salaris afgesproken. Het is niet gebruikelijk om daar na 2 maanden al over te gaan onderhandelen, behalve als er vooraf is gesteld dat je salaris na je proefperiode zal worden herzien.
phildoesit1
8 maanden geleden
Er is niet van te voren een salaris besproken. Ook is er niet gezegd dat dit na de proefperiode gedaan zal worden, ervan uitgaand dat dit sowieso na de proefperiode gedaan wordt
TurfGraver
8 maanden geleden
Is niet gebruikelijk om dit na je proefperiode te doen.
Inekez1
8 maanden geleden
De loonkostensubsidie die de gemeente vergoedt is maximaal 70 procent van het minimumloon. Elke euro die jij meer verdient dan het minimumloon is 100 procent voor de werkgever. Het idee van de loonkostensubsidie is dat de werkgever wordt gecompenseerd voor werknemers die minder productief kunnen zijn en/of extra begeleiding nodig hebben. Afhankelijk van jouw productiviteit en benodigde extra hulp of aangepaste voorzieningen op het werk, wordt het percentage loonkostensubsidie bepaald. Ben jij met je beperking net zo productief als iemand zonder beperking, dan vervalt (een groot deel van) de loonkostensubsidie. Je hebt wel minimaal recht op het coa-loon, wat iets hoger kan zijn dan het minimumloon. Voor elk vol jaar dat je in dienst bent komt er dan wat extra bij, maar dat is dus niet al na 2 maanden.
VraagAntwoord66
8 maanden geleden
Eigenlijk ben je al te laat. Je bespreekt dit voordat je begint. Je proefperiode staat hier los van
ronron1212
8 maanden geleden
Je salaris staat vast wat je bespreekt is of je verder kan blijven werken. Je zit met die 70% in een regeling waarin het salaris vaststaat.

Geef als eerste antwoord