Wat verdient een filiaalmanager bij trekpleister?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geld
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Minder als ze krijgt
nielsjuh
9 jaar geleden
Ik heb hier een link over een filiaalmanager, maar dan van de kruidvat. Zal niet veel schelen met de trekpleister. Komt er vooral op neer dat ervaring erg meetelt in je maandloon http://www.werkenbijkruidvat.nl/vacatures/vacature-filiaalmanager-maarssen-e.o.-553894-11.html
Antoni
9 jaar geleden
nielsjuh, die vacaturetekst is zo weer van internet verdwenen. Beter even (het relevante deel van) de tekst hier vermelden: " • Afhankelijk van de winkel en je ervaring ligt het aanvangssalaris voor gediplomeerde filiaalmanagers tussen € 2.200,- en € 2.750,- bruto per maand o.b.v. 37 uur per week.
• Wij bieden je een onkostenvergoeding, een pensioenregeling, een studiekostenregeling, 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag en korting op verzekeringen. Uiteraard krijg je een aantrekkelijke personeelskorting waardoor je nog goedkoper artikelen bij alle winkels van Kruidvat, Trekpleister en ICI PARIS XL kunt kopen.
• Je kunt als filiaalmanager in aanmerking komen voor een prestatieafhankelijke bonus."

Antwoorden (1)

Afhankelijk van het filiaal en je ervaring ligt het aanvangssalaris voor ervaren filiaalmanagers tussen € 2.100,- en € 2.400,- bruto per maand. Dat is dan dus bij een fulltime dienstverband.

Er komt dan nog 8% vakantiegeld bij. En je maakt kans op een prestatiebonus. Maar dat zal per filiaal zijn. Als je bepaalde afspraken qua omzet haalt, zal je een bonus(je) kunnen krijgen.