Hoe bereid ik me goed voor een intake-gesprek (apothekersassistent)?

Het gaat om een in-take gesprek. Welke vragen zou ik kunnen verwachten?

Het gaat om de opleiding Apothekersassistent
&hoe kan ik het best antwoord geven , op de vragen die gesteld kunnen worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Ten eerste: je moet altijd jezelf blijven! Maar als je weet wat voor eisen aan je gesteld worden (precies, betrouwbaar, kan werken onder druk, etc) dan weet je dus ook wat voor vragen je kunt verwachten:
Wat zijn je sterke kanten... En wat zijn je verbeterpuntjes...
Als jij denkt dat je past in die opleiding, dan zal het helemaal geen probleem zijn om je hier doorheen te praten!
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon je zelf zijn, laat je niet opfokken, je verandert je zelf toch niet en je kent de vragen niet.
Als je van te voren een lesje gaat leren hoe te antwoorden, val je toch door de mand.
Gewoon je zelf blijven, ga er open en zelfbewust heen en laat zien wie je bent en speel geen toneel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je weet waar je aan begint.

Dat je de taken van een apothekersassistent kent.
Dat je weet aan welke kwalificaties je moet voldoen.
Dat je voldoet aan de toelatingseisen.

Als apothekersassistente moet je het leuk vinden om in een team te werken. Ook moet je graag met mensen willen werken, aangezien er heel wat cliënten op een dag aan de balie komen.Je moet nauwkeurig kunnen werken en tegen een beetje stress kunnen.

Daarover zullen de vragen gaan.

En over je motivatie: waarom wil jij graag vooral dit beroep gaan uitoefenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeer goed antwoord.