Is het mogelijk om op de Fontys in eindhoven Russisch te leren?

Hoi,

Ik studeer in Eindhoven op de Fontys Hogescholen. Ik zit op campus Rachelsmolen en weet dat daar volgensmij veel technische opleidingen zitten en heb nergens iets gezien van een taal die je kunt leren. Of zijn er niet echt cursussen van talen op Fontys Hogescholen?

Alvast bedankt!

Groeten
Matthijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een hbo-bachelor met talen wilt heb je de opleidingen Nederlands, Engels en Duits in Tilburg en Sittard. Bovendien kun je in Tilburg de opleidingen Frans en Spaans volgen.

Russisch is geen opleiding, maar kun je soms wel kiezen als extra vak of workshop las ik op de site van Fontys. Ik verwacht dan dat dit in Tilburg of Sittard zal zijn.