hoeveel kost een schooluniform in nederland?

Ik zou graag willen weten hoeveel een schooluniform kost. Ik moet dat weten voor school. Ik heb heel lang gezocht maar ik kan het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om wat voor soort school gaat het?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ze bestellen in japan http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-japanese-school-uniform-skirt.html Bronnen:
- http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-japanese-school-uniform-skirt.html
Amadea
9 jaar geleden
Bestáát er in Nederland dan een school waar de leerlingen een uniform dragen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SaskiaB middelbareschool
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea Weet niet. Moet alleen weten hoeveel ze kosten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn twee scholen in Nederland waar een school uniform verplicht is: The British School in Den Haag en de particuliere basisschool Bizzie Kids Basic in Almere,
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hotelscholen hebben ook een uniform, maar dat hoeven de studenten niet elke dag aan.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De enige winkel die ik vond is de leverancier van schooluniformen van the British School. Je kunt daar online bestellen, maar ook op de (zeer beperkte) openingstijden in Den Haag en Voorburg langs gaan. Check via de site uit welke onderdelen een uniform volgens jou moet bestaan, tel de prijzen per onderdeel op en je hebt je uniformprijs.