Kan ik ergens een natuurkunde zomercursus volgen (in juli en augustus 2014)?

Toegevoegd na 34 seconden:
op VWO niveau

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik cursus natuurkunde vwo google, krijg ik diverse resultaten van aanbieder van dergelijke zomercursussen. Ze zijn alleen meestal in juni/juli en niet in juli/augustus, wat op zich jammer is, aangezien de officiële zomervakantie pas half juli start.

Antwoorden (1)

http://www.wismon.nl/cursus_details/Cursus_Natuurkunde_VWO Misschien heb je iets aan deze cursus? Verder kun je ook zoeken naar zomercursus VWO natuurkunde via Google. Succes!