Als de directie niet wil luisteren naar je verhaal kun je naar de onderwijsinspectie gaan. Zij kunnen de directie dwingen om de zaak te onderzoeken. Doet de directie dat nog steeds niet dan kan de inspectie zelf een onderzoek instellen.

Wat het op internet plaatsen van een medisch dossier betreft, hiervan kun je melding maken bij de inspectie voor de gezondheidszorg (heette vroeger de inspectie voor de volksgezondheid) en eventueel aangifte doen bij de politie. Dat er al aangifte tegen jou is gedaan doet daarin niet ter zake.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Een mooi, kort zakelijk antwoord !
(+)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Over wat voor filmpjes hebben we het en onder wie wordt het verspreid?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vraag is behoorlijk ingekort, toen ik antwoordde stond er nog een heel stuk tekst onder...
Dit is volgens mij een zaak voor justitie, het heeft niets te maken met onderwijs maar alles met overtreding van de wet bescherming persoonsgegevens.
Normaalgesproken zou je ivm de privacy wet naar het CBP gaan (College bescherming persoonsgegevens, www.cbpweb.nl ) maar dat is geen opsporingsinstantie. Ik adviseer je gewoon om naar de politie te gaan om aangifte te doen van de door jou gemelde zaken.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
CBP Zegt dat zij mij niet kunnen helpen hierin maar alleen de politie. Deze wil geen aangifte opnemen, omdat ze het laatste stukje over kanker heeft veranderd in suïcidaal. Dus zegt de politie ijskoud wie zegt dat dit over jou gaat?! Hallo! Mijn naam, adres, geb dat, psycholoog, medicijngebruik alles en nog mag ik geen aangifte doen! Ik weet het niet meer. Heb zelfs het hele gesprek van de politie opgenomen, ze lachtte me gewoon uit... Hoe hoog is deze dame? Ze heeft een verhouding met een man die ouder is dan haar vader en van de KNKV is. Politie (vrienden) hebben opgezocht waarom ik zogezegd op heterdaad ben aangehouden, maar er staat geen melding op mijn naam, maar ik heb wel de nacht moeten doorbrengen omdat ik een zware bedreiging zou hebben geuit! Niets van waar, de zaken werden geseponeerd. Maar het staat wel op mijn naam! Ik had een goede baan dit kan mij parten spelen. Ze heeft zelfs de GGD gebeld over dat ik suïcidaal ben en ze zich zorgen maakt, de wijkagenten zijn ingeschakeld voor mij! Deze vrouw is krankzinnig! Mijn dossier heeft ze overigens via haar zus die werkt bij het GGZ. De directie van het GGZ zegt ook dat ik aangifte moet doen en bij inspectie gezondheidszorg. Maar de politie neemt geen aangifte op! Ze weet me compleet gek te maken!