Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een site vinden voor een bijbaantje waarbij je in een huisje op een vakantiepark verblijft?

Ik zoek eigenlijk al jaren naar een site (en deze bestaat dus ook echt) waarop vacatures van bijv. landal, centerparcs etc. worden aangeboden samen met de verhuur (of inbegrepen bij loon) van een huisje. Ik zou namelijk graag bij een park in dienst gaan, maar elk park is minstens 45 min rijden. Alleen kan ik de informatie/site hierover niet vinden. Iemand een idee? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
925

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer het eens via een uitzendbureau of bel gewoon de grote vakantiepark-organisaties op en vraag ernaar. Maar aangezien er dit jaar veel Nederlanders hun vakantie in eigen land gaan doorbrengen, 25% geloof ik, geef ik je niet zoveel kans dat je naast een bijbaantje doen ook in een huisje mag bivakkeren. Misschien heb je nog wat aan deze bron,

http://www.werkeninderecreatie.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn meer van dergelijke sites op internet.
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding