Zit je schoolexamen cijfer van praktijk bij je centraalexamen in?

Ik heb een tijdje geleden mijn praktijk bloemexamen gehad. Maar niemand heeft dat binnen de tijd gered op 3 na.
Overal staat dat als je een 4 hebt op je praktijk examen je bent gezakt omdat het 2x mee telt. Maar ik heb voor mijn schoolexamen een 6.4 wordt het dan nog bij elkaar opgeteld en daar het gemiddelde van? Of is dat bij praktijk examens niet zo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar je afdelingsleider of coördinator, die kan het je precies vertellen! Al denk ik dat een schoolexamen een schoolexamen is. En jouw gemiddelde van schoolexamens en jou CSE samen een gemiddelde worden, die moeten voldoen aan de eisen van CITO.