Nee helemaal niet, in Nederland is het heel gangbaar om minder dan voltijd te werken. Er is zelfs zoiets als recht op deeltijd, maar dat geldt pas als je een jaar in vaste dienst bent (zie link).

Maar ga eerst het gesprek in, en als ze jou dan helemaal zien zitten, kun je het op die 4 dagen gooien. Je kunt ook 4x9=36 aanbieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
Dank je. 4x9 zou een mooie optie zijn. Maar ja, inderdaad eerst maar dat gesprek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2x9 en 2x10 dan?

Andere antwoorden (1)

Dat ligt eraan wat er in de vacature staat
als er staat dat het 5 werkdagen zijn dan wel
of als de tijden erbij staan

staat er niets over bij kun je het vragen