diploma van een school die gesloten moest worden, hoe staat dat op je CV?

ik heb een diploma gehaald vorig jaar, en nu is de school waar ik het diploma behaald heb gesloten door de overheid heeft dit impact op mijn CV?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Je hoeft niet de naam van de school op je CV te zetten.
Zet er alleen bij wat voor opleiding het was en welk niveau.
ronron1212
9 jaar geleden
Je hebt toch een officieel diploma met een staatsexamen gehaald. Dus of de school dan nu gesloten is maakt niet uit er sluiten we meer scholen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Ronron,
Op zich heb je gelijk dat het zo zou moeten werken, echter
in de praktijk zullen veel werkgevers waarschijnlijk een c.v. met daarop bijvoorbeeld de Ibn Ghaldoun meteen in de prullenbak gooien.
ronron1212
9 jaar geleden
Daar noem je dan ook een school. Hoe werkgevers er op reageren weet ik ook ben dat ook al meer dan 35 jaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk ook dat je daar aan moet denken ronron, als het niet Ibn Ghaldoun gaat had de vraagsteller dat er wel bij gezet ;) Er worden niet veel scholen gesloten door de overheid.

Antwoorden (2)

Positief is het natuurlijk niet. Echter hoe groot is de kans dat toekomstige werkgever de achtergrond kent van de school en de sluiting. meestal wordt er toch alleen maar gekeken of er een diploma behaald is en evt wat de cijfers waren. maak je dus niette druk hier over.
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
Nee, je mag zelf weten wat je op je CV zet. Ook heb je gewoon je diploma gehaald, en toen was de school nog niet gesloten dus was het niveau van het onderwijs nog goed.

Toegevoegd na 5 uur:
Je hebt je examen gewoon gehaald en dat is door de overheid afgenomen. Of de school slecht onderwijs geeft heeft niks te maken met jouw diploma, je voldeed namelijk gewoon aan de eisen om je diploma te halen.