Waar in Utrecht centrum kan je goed 's avonds studeren tot 00:00?

Thuis is geen optie, dus ik zoek naar een gratis openbare plek.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

In de Universiteits Bibliotheek op de Drift 27.
Daar kan je terecht tot 22:30. (Behalve op zaterdag dan is hij tot 18:00 open)

In de tentamen periodes tot kan je tot 1:00 terecht.
De eerst volgende periode is van: dinsdag 10 juni tot en met donderdag 26 juni.

Denk er aan, na 17:00 en op zaterdag en zondag de hele dag is er een legitimatie plicht. Je hoeft geen student te zijn van de UU of de HU. Je moet je legitimeren met een UU collegakaart met foto of rijbewijs, id-kaart of paspoort.

Uiteraard mag je dit weigeren, maar dan mag je ook niet naar binnen.

De openbare bibliotheek is geen optie die zijn allemaal open tot 17:00 of tot 21:00 afhankelijk van de vestiging en afhankelijk van de dag.

Ik geloof dat er verder niets aangeboden word voor studenten om tot 0:00 of later te studeren. In ieder geval niet vanuit de UU of de HU.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel, erg handig! Met Google had ik dit nog niet gevonden.