Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik verstaan onder een B-attest in Wetenschappen?

Ik zit nu in het derde jaar ASO Wetenschappen 4 uur LO en zit met het probleem dat ik deze richting dik heb onderschat waardoor ik dramatische punten heb. Biologie, Wiskunde en Fysica zitten onder de 50. Maar mijn talen zitten allemaal rond de 60. Verder gedraag ik mij in de les, alhoewel zij daar waarschijnlijk anders over denken (hier en daar een grapje, maar ik ken m'n limiet). Tijdens de les werk ik niet mee, maar ga hier nu verandering in proberen te brengen.

Dus is mijn vraag of ik bij een B-attest overkan en Economie Talen kan doen of mijn jaar over moet doen?

(ik probeer nu mijn best te doen om er nog het beste van te maken, maar zowat alles is al naar de vaantjes...)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
713

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een B attest wil zeggen dat je over mag naar het volgend jaar maar niet zomaar alle richtingen mag kiezen. Een B attest voor wetenschappen wil zeggen dat je geen richting kan kiezen met wetenschappen vb: wetenschappen-wiskunden, wetenschappen-talen etc. Maar Economie-Talen zou geen probleem mogen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding